اشتباه استارت آپ ها در برندینگ

چرا یکی از بزرگترین اشتباهات استارت آپ ها برندینگ ضعیف و سطحی در مراحل اولیه توسعه به امید تغییر و اصلاح در آینده است ؟

استارت آپ ها در شروع کار آنچنان در گیر هیجان تحقق ایده هایشان هستند که کار برندینگ رو در سطح طراحی یک لوگو و رنگ سازمانی و چند جنبه هویت بصری ، بدون مطالعه جنبه های عمیق تر برند و هویت سازمان استارت آپ و مخاطبان انجام میدهند.

واقعیت اینست که یکی از عوامل مهم در موفقیت استارت آپ ها ، موفقیت در تحت تاثیر قراردادن مخاطبان در مراحل اولیه توسعه و بازاریابی استارت آپ و خصوصا جذب سرمایه گذاران خطر پذیر است .

هیچ چیز دردناکتر از آن نیست که شما یک کار فوق العاده ارائه کنید اما نتوانید توجه هیچ کس را به آن برانگیزید ویا حتی باعث انزجار مخاطب شوید . .

اولین اثرحضور شما در ذهن و قلب مخاطب در موفقیت استارت آپ شما بسیار مهم و حیاتی است و هنگامی که کار استارت آپ شما جدی میشود و سرمایه گذاری سنگین برای بازاریابی شروع میشود ، مشکل اصلی فقط بازاریابی نخواهد بود و برندینگ سطحی موجود بعنوان یک مانع اصلی در موفقیت بازاریابی عمل خواهد کرد .

یک شعار توخالی و هویت ضعیف و نا همگون و جنبه های ضعیف هویت بصری که بدون مطالعه طراحی شده و یا نشده اند ، در همان کمپین ها ی اولیه باعث از دست رفتن فرصت ها خواهند شد. بدیهی است این عوامل شکست ، پس از شروع کار و در اثر بازدهی ضعیف در کمپین ها به یک عامل شکست استارت آپ ها تبدیل خواهد شد.

روشن است که شما نمیتوانید بدون یک سیستم هویتی قوی ، عملیات بازاریابی را با موفقیت به پیش ببرید و استقبال و ارتباط با مخاطب و جایگاه مناسب را برای محصولتان ایجاد کنیددرحالیکه مجموعه ابعاد مختلف هویت برند محصول شما بعنوان یک سیستم هویت برند میتواند یک منبع اصلی پول سازی محصول شما باشد.

برند شما باید قادر باشد با منطق و احساس مخاطب شما ارتباطی ماندگار برقرار کرده و شوروهیجان را درطرفداران شما ایجاد کند . واگذاری این امر به شانس ، به شکست فعالیت های بازاریابی شما و کاهش اثر بخشی آنها خواهد انجامید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *